2010. március 24., szerda

Palmatex vagy a fene...

Ma szoptam rendesen...
Felújítottam a féknyerget, utána pdig neki akartam állni megszimeringezni az első villát.
Na itt jött a szopós része a dolognak... 4-5 órám ment rá mire ki tudtam csavarni a felső zárócsavarokat.
Az előző tulaj tömítőanyag helyett szerintem palmatex-el kente meg mikor összerakta vagy nem tudom... Valami ragasztó volt az tuti. Csillagkulcs nem szedte ki. Rádugtam egy csövet a kormányra és a csillagkulcsra akkor sem indult meg. Kormány lebont, levegőkulcs elő: 5 perc rotyogtatás után sem bírt vele a levegőkulcs sem. Ekkor anyázás... Utána lámpafej lebont, teherautópejszer + rá méteres cső be a villaszárak közé, krovafej+merevszár+méteres cső az anyára és húúúúztuk ketten... Semmi eredmény. Ekkor mit volt mit tenni elkezdtem melegíteni a csavart, mikor már füstölt rajta a ragacs akkor újra nekifeküdtünk a méteres csövekkel és megindult. Na ekkor jött volna a másik fele, csak a sokat látott kínai hőlégfúvó ekkor beadta a kucsot, és előbb azt kellett megjavítani. Utána aztán ezzel a módszerrel a másik csavart is sikerült kikapni.

Konklúzió: a jó anyját annak aki ragasztót rak ilyen helyre!!!! (Bár mit csodálkozok, a törött üléslemez is pillanatragasztóval volt "javítva")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése