2011. július 25., hétfő

Védem a vasat...

Múlt héten tuningolni kényszerültem az ETZ-t...  :x

Kapott egy jóóóó vastag láncos lezárót, meg egy riasztót.

Történt ugyanis, hogy hétvégéken veszprémben barátnőmnél a lépcsőházban egy félreeső sarokba  szoktam betolni a motort éjszakára.

Ez 3 hónapig nem is okozott gondot, de most az egyik, földszinten lakó agyatlan buzi alkoholista f@szkalap belém kötött hogy hogy merem én oda betolni a motort. Merthogy FERTŐZŐ meg minden.

Némi kölcsönös kiabálás és anyázás után jobbnak láttam ha inkább mégsem ott parkol a paripa, nehogy a részeg idiótája hozzányúljon...  :roll:

Szóval már a szabad ég alatt éjszakázik hétvégéken a lakótelepen a vas, remélem nem fog senki sem hozzányúlni :S

Persze pöppet bosszantó, hogy a Sástóra elkülönített lóvéból lánc meg riasztó lett, de ez fontosabbnak tűnt.

Esetleg ötleteket kérek, hogy hogy rúgjam fel legközelebb az alkesz fószert, mert nagyon pipa vagyok rá :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése