2013. július 15., hétfő

Elvesztem



Na jó, lehet, hogy úgy tűnt, de nem vesztem el.

Csak kicsit húzósan indult az év, teherautó vásárlás miatt, emiatt eddig túrák nem nagyon voltak idén, csak az NDK találkozóra gurultam el. Emiatt nagyon blogolni való sem akadt.

Ezzel kapcsolatos dolog, hogy ha már teherautó, hát használjuk is ki: vettem pár motort, javítottam, bontottam, most már van kb 3 köbméter MZ-alkatrészem.

Nikin sincs túl sok változás, még semmi extra nem került fel idén, de hála Istennek, javítani sem kellett: egy biztosíték cserén, és kavicsfelverődés miatti lámpa cserén kívül még nem nyúltam hozzá.

Persze, ebben a formában ez sem igaz: mivel végre túrázni készülök, holnap indulunk Horvátországba, (a Boge-féle plitvicei gurulás volt betervezve), ezért kicsit átnéztem a paripát, ami a többiektől hallott túra előtti motorgenerálokhoz képest kicsit szerényre sikerült:
- mosás
- lánckenés
- váltó olaj utántöltés (kb fél deci)

Remélem Niki bírja majd a kiképzést, most nem akarok 800km-re otthontól főtengelycsapágyat cserélni :)

Az már biztos, hogy a túrán a hátsó gumit le fogja rúgni annyira, hogy utána héten cserés is lesz. Valószínűleg Heidenau 110/70-16 K66 lesz az utód.

Túrabeszámoló is jövő hét elején várható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése