2010. június 25., péntek

Niki ha viccel...

Akkor az ütős lesz...
Ma elmentem motorozni egyet Nikivel.
Felöltöztem, motort kitoltam az udvarra, bukó fel, pöccre indult a gép ahogy egy MZ-től el is várható.
Kuplung be, pöcc be egyesbe.
Na és itt jön Nikikétől az első vicc!
Konkrétan a váltó határozott reccsenéssel beugrott egyesbe, a motor kiállt kerékre, ugrott egy métert előre, majd lefulladt.
Hát igen, a jö öreg beragadó kuplung... Most már ezt is tudom, hogy az új lamellákkal hajlamos ilyenre is Niki, tehát ezentúl berúgás előtt át kell taposni behúzott kupunggal.
Oké.
Akkor menjünk motorozni.
Kb tíz kilóméter után furcsa kopogás és rángatás motorféknél... Mi a fene? Hát múlt héten lőttem be a karbit hogy ne csináljon ilyet... Akkor meg mi van? Falsot szív? Megállok, alapjárat 3000.
Na fasza, ez így nem okés, indulás haza. A 71-esről egyből le is fordultam hegymagas felé. Szépen kihúzattam 110-ig 5ben, aztán lekaptam a gázt mert jött egy nagy kanyar. Csak épp semmi nem történt, a motor gyorsult tovább. Miiii vaaaan?
Niki tehát másodszor is viccelődik...
Gyújtást lekaptam, nagy hörgő hang, kanyar után gyújtás vissza, egyből gyorsul... Hmmm, akkor itt fenn akadt a gáz.... Pár agresszív rángatás után visszaugrott, aztán negyed gázon hazamásztam vele.
Aztán a magyar kisipar kezdett velem viccelődni, mert 3 utángyártott gázbowdenből 1 se legyen jó? Ez már abszurd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése