2010. szeptember 24., péntek

Niki, küllő, malomkerék

FIGYELEM!!!!! KERESEK ETZ 250 MALOMKEREKET (KUPLUNG NAGYFOGASKEREKET) CSAK JÓ ÁLLAPOTÚT!!!!!! (ja és lehetőleg olcsóért...)

Ugye Tátra túrán derült ki, hogy az enyémnek ki van törve egy foga, hát vettem egyet vaterán... Szemre jónak tűnt, bár láthatóan kopottabb mint az eredeti... Tegnap összeraktam az újjal, de használhatatlan... kopott a kerék, nagyobb a foghézag, és olyan szinten sivít, hogy mikor mentem az utcán egy kört vele, a szomszéd is aki kint beszélgetett befogta a fülét olyan hangos... 1500-tól 3000ig a motor hangját nem is hallani, csak mintha egy rossz, csapágyas kínai flex sivítana....

Na meg a másik dolog:
Még Tátra túra előtt valakinek elszakadt egy küllője, és beesett a fékdobba, ott pedig összegyűrődött.
Akkor csak pislogtam: hát ez meg hogy? Ilyen is van???
Aztán Nyakas paripáján láttam erre a gyorskötözős megoldást, gondoltam, na ezt majd megcsinálom én is.
Eddig ez eddig terv is maradt...
Tegnap viszont mikor toltam hátra a motort az udvarban, furcsa csilingelés jött hátulról, először azt hittem csak a kulcs az a dobozon.
Odanyúlok: nincs rajt kulcs.
Rosszat sejtve megállok, középsztenderre fel, kerék megpörget: és igen, egy elszabadult küllő csapkolódik össze-vissza A küllőanya feje leszakadt, a küllő pedig csapkolódott mindenfelé, szerencsére a fékdobba még nem esett be. Egyelőre szigszalaggal megfogattam a másik küllőhöz
Tehát a tanulság: a Nyakas-féle megoldás ERŐSEN ajánlott mindenkinek! Reggel vettem 100-as csomag gyorskötözőt, mégiscsak szebb mint ha szigszalaggal tekernék össze mindent...

Szóval megvannak az MZ-ezés szépségei.... De persze emellett a héten délutánonként akkorákat motoroztam Nikivel mint állat, a hátsó gumiról eltűnt a majrécsík ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése