2010. május 15., szombat

Veteránbörze Siófok

Május 1., a már szokásos veteránbörzén voltam Siófokon. Odaúton hozzácsapódtam pár MZ-shez akik szintén oda tartottak, csak aztán rossz helyen fordultak le előlem. Én nem mentem utánuk, hanem mentem tovább a börze felé. Egész addig szép és jó volt minden, mígnem 50 méterre a börze helyszínétől véletlen fel nem mentem az autópályára. Na bumm, plusz 25km-t kellett mennem...
Miután ismét odakeveredtem a börze helyszínére már nem tévedtem el, csak egy motoros kollegát láttam belefúródva egy Audi hátuljába, negyed órával korábban még nem voltak ott... de sajnos ez egy ilyen játék... a srácnak láthatóan nem lett nagy baja, az idomok darabjait szedegette össze az útról...
A börze egyébként látványos volt, csak épp nem vettem semmit, rohadt drága volt minden. ETZ féktárcsa hatezerért, vagy feszszabályzó 4ezerért? Minden kb a normál ár 2-3 szorosáért... Vicces...
De azért pár érdekességet láttam, fényképeztem is:
 

 

 

 

Augusztus 20.-án ismét megyek!
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Én árultam alig futott féktárcsát 3ezerért,még megvan, és aug. 20-án is ott lesz egy piros utánfutón.

    VálaszTörlés