2010. május 31., hétfő

Lássunk végre tisztán!


Szinte minden eddigi motoromnál variáltam valamit a világítás jobbá tétele érdekében: a TS125-be és a Jawa 250-be is halogénlámpa került, akkor az új üdvöske, a 251-es ETZ miért maradt volna ki?
Megvételkor sima Tungsram 60/55-ös H4 égő volt benne, ezt kapásból cseréltem Philips All weather 60/55 H4-re. Jobbnak jobb lett, de ha javítok valamin, akkor ugye kicsire nem adok: tegnap beszereltem az ebayről érkezett 100/90W XenonBright H4 izzót!


Ha már nekiálltam, akkor egyúttal a világításkapcsolót is lereléztem (a gyújtáselektronika mögött látható),


és elektronikus feszültségszabályzót is beraktam a régi egyoszlopos szabályozó helyett.


Emellett a hétvégébe még egy kis felnipolírozás és centírozás is belefért :)
Szépen sorjában:
Az ebayes cucc nem rendes EU szabvány volt, hanem baloldali közlekedés szerinti. hát fuck... De egy menedzsernek ez nem akadály! csavarhúzóval felhajtottam a peremezését az égőnek, elforgattam 15°-ban, majd újra leperemeztem. Gond megoldva.
A gyári műanyag foglalatot kicseréltem bakelitre, két db Wartburgból származó relét beépítettem az akkumulátor mellé, behúztam a vezetékeket és kész.
Ha már úgyis szét volt kapva a gép egyúttal kapott elektronikus feszszabot is, mivel műszerfalra való feszmérőm most nem volt itthon, így a jobb töltést adó Lada szabályzó helyett egy Skodából származó példányt szereltem be.
Eredmény: nincs már túltöltés, 2000től megfelelő, 13.2 v körüli töltésem van. A világítás is tesztelve lett, nagyon jól látni vele. Sokkal erősebb, fehérebb fénye van, kikapcsolva pedig jól mutat az izzó kék üvege a lámpában, az egész kék tőle...


Mivel időm is volt még, egy mosogatógép hőszigeteléséből, két nagy alátétből és egy csavarból készítettem homemade polírozókorongot egy konzervdoboz segítségével :D (menedzser vagyok, megoldom a gondokat...:P)
A múltkori kipufogóégetéskor kékre színeződött kipufogót egy árnyalattal világosabbra fényesítettem, meg a felniket is kipolíroztam. A kipufogón hagytam egy kis kékes árnyalatot, nekem így jobban tetszik :P
Tehát minden szép, minden jó, már csak a kuplungot kellene megcsinálni, és menni MOTOROZNI!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése